Oral-B Genius 8100S Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Genius 8100S Silver Elektrische Tandenborstel Powered By Braun op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Quintenvanh 30-04-2019

Prima tandenborstel!

Ik heb deze tandenborstel een tijd terug ontvangen en gratis mogen testen. Als je de doos hebt uitgepakt dan merk je dat je kwaliteit en luxe in huis hebt gehaald. De tandenborstel is prettig in gebruik. De kwadranten zijn goed bereikbaar. Het pulseren is prettig en de poetsdruksensor werkt perfect. Zo voorkom je dat je te hard poets en dat is niet nodig. Met deze technologie worden je tanden zonder druk toch wel goed schoon. De app gebruikte ik in het begin wel. Na een tijdje is de lol daar wel vanaf en kost het te veel tijd om elke keer je telefoon te installeren tijdens het poetsen.Ik ben blij met mijn aankoop

Pluspunten

• Goede kwaliteit

Minpunten

• Hoge prijs

ChristelS 30-04-2019

Slimme mogelijkheden, schone en gladden tanden.

Een week geleden deze tandenborstel ontvangen en tot nu toe zeer tevreden. Mijn tanden voelen schoon en glad aan en de tandenborstel beschikt over veel mogelijkheden en slimme functies. Het apparaat is ook prettig in het gebruik door de materialen die gebruikt zijn: door het rubber aan de achterkant en op het bedieningspaneel ligt het fijn in de hand en voelt het niet glad aan.
De tandenborstel heeft vijf standen: een standaardstand, een ProClean stand wat een extra schoon resultaat geeft, een stad voor gevoelige tanden, een polijststand en een massagestand.

De 8100S kun je gebruiken samen met een app op je telefoon. Deze app heeft een positiedetectiefunctie waarmee je kunt zien hoe lang je nog moet poetsen en wat je al gepoetst hebt. Samen met de smartphonehouder vind ik dat wel een plus aan dit apparaat.
De SmartRing vind ik ook handig: het geeft aan wanneer je te hard poetst. Doe je dat, dan licht de ring rood op. Ook handig is de houder waar je de telefoon in plaatst, het biedt plaats aan twee borsteltjes en de tandenborstel zelf. Ik deel zelf de tandenborstel met mijn man en dit is een fijne en hygiënische manier om te wisselen. De prijs vind ik wel wat fors, maar na een week het te hebben mogen testen kan ik zeggen dat ik zelf vind dat het apparaat kwalitatief gezien het waard is.

Pluspunten

• app
  • goed poetsresultaat
  • smartring
  • ligt fijn in de hand

Minpunten

• prijs

Sandradegreeuw 30-04-2019

Fijne tandenborstel met veel mogelijkheden

Ik had het geluk om de 8100S gratis te mogen ontvangen om deze te testen en ik ben er heel blij mee. Een tandenborstel met vele mogelijkheden omdat er 5 verschillende standen op zitten. 1 voor normaal, 1 voor extra reiniging, 1 voor gevoelige tanden, 1 voor witte tanden en 1 voor tandvleesverzorging. Er is dus veel keus voor het verzorgen van je gebit. Mijn tanden voelen extra glad en schoon en het toestel is heel gebruiksvriendelijk. Elke 30 seconden weet je dat je naar een ander deel van je gebit kan. Er is ook een app te downloaden en dat is leuk om te zien maar ik ga dat verder niet gebruiken maar het is wel een leuke gadget. Bij het toestel zit een handige houder en een etui om mee te nemen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • etui

mennok90 30-04-2019

Een mooie slimme tandenborstel met extra's

Ik heb deze elektrische tandenborstel een aantal keren gebruikt en ik ben erg onder de indruk. Niet alleen is het poetsresultaat goed, maar je kan deze tandenborstel ook verbinden met een app middels bluetooth. Er zit zelfs een houder bij voor je telefoon. Ik vind het ook fijn dat ik direct kan zien als ik te hard poets. En ook de batterijduur is perfect. Ik heb de tandenborstel nog niet hoeven op te laden. Ik mocht dit product gratis proberen, maar ik weet nu zeker dat ik deze tandenborstel ga houden. Een veel beter resultaat dan een hand tandenborstel.

Pluspunten

• Batterij
  • Poetsresultaat
  • Prijs kwaliteit

Evelien S 24-04-2019

Mooie tandenborstel met veel functies

Ik heb sinds een aantal weken deze mooie witte tandenborstel met zilveren details in gebruik. Het is een prettig in de hand liggende tandenborstel met 5 poetsfuncties, waaronder een normale stand en onder andere een functie voor wittere tanden en gevoelige tanden. Je kan de tandenborstel verbinden via bluetooth via de Oral-B app op je telefoon en op die manier kan je je gebit extra schoon poetsen, dankzij de 'poetsassistent'. Verder kun je nog invullen wanneer je een nieuw borsteltje erop hebt gezet, zodat de app je waarschuwt wanneer je deze moet vervangen. En kan je de ring op de tandenborstel van kleur wisselen. Verder zitten er qua accessoires nog een houder voor je telefoon bij, deze kun je op je spiegel plakken ter hoogte van je gezicht om zo via de app te poetsen, een oplader en houder waarin je de borstel kan zetten +ruimte om 2 opzetborstels erop te zetten en een handige reisetui van plastic, welke ik overigens wel wat fragiel vind ogen. Ik heb de tandenborstel gekregen en ik ben er tot nu toe zeer content mee.

Pluspunten

• mooi design
  • goede verbinding met de Oral-B app

Minpunten

• reisetui oogt goedkoop

NonamB 20-04-2019

Fantastische elektrische tandenborstel

Dit is de beste elektrische tandenborstel die ik ooit heb gehad. Er zitten diverse poets-standen op, bijvoorbeeld voor gevoelige tanden/tandvlees, een normale stand en een stand die werkt als een polijstborsteltje bij de tandarts. Mijn tanden voelen zo ongelofelijk glad en schoon aan, en zelf nog wat helderder! Elke 30 seconden maakt hij een kleine pauze waardoor je weet dat je naar het volgende kwadrant kunt gaan op te poetsen. Je kunt deze tandenborstel zelfs koppelen met een app aan je telefoon zodat hij bij houdt hoe lang je poetst en wat de frequentie van je tandenpoetsen is. Deze heb ik nog niet geïnstalleerd maar dat ga ik zeker nog doen. Daarbij krijg je ook een houder waarmee je je telefoon op de spiegel kunt klemmen zodat je goed kunt zien hoe het staat met je poetstijd en poetskwaliteiten. Echt een oral B 2.0 van de toekomst tandenborstel. Wauw! En tja, de prijs is wat hoger, maar dan heb je ook wat! Aanrader dus!

Pluspunten

• Super schone tanden
  • Oral B van de toekomst
  • Met een app

Minpunten

• Prijzig